Favorīti
1. Klienta pasūtīto preču saņemšana un piegāde
Bazaars.lv dara visu iespējamo, lai katrs pasūtījums tiktu pilnībā izpildīts;
Piegāde tiks veikta uz adresi, kuru Klients norādījis, veicot pasūtījumu. Bazaars.lv piegādās Klienta pasūtījumu pie galvenās ieejas klienta norādītajā adresē vai vietā.
Piegādes laiku Klients norāda, veicot pasūtījumu.
Pasūtījumi tiks izsniegti katru nedēļas darba dienu laikā no 08.00 - 17.00 Rīgā, Katlakalna ielā 8.
Gadījumā, ja pasūtījums tiek piegādāts klienta norādītajā laikā, bet norādītajā adresē nav neviena, kas saņemtu pasūtījumu, Klients tiks informēts un Klientam būs jāsazinās ar Bazaars.lv menedžeri, lai vienotos par jaunu piegādes laiku vai pasūtījuma saņemšanu Bazaars.lv noliktavā.
Bazaars.lv neuzņemas atbildību par novirzi no norādītā piegādes laika, ja šī novirze radusies klienta vainas vai citu neizbēgamu apstākļu dēļ.
Klients var mainīt piegādes veidu, līdz Bazaars.lv uzsāks pasūtījuma apstrādi.
2.Kvalitātes garantija un atbildība
Bazaars.lv vienmēr centīsies pasūtījumam izvēlēties kvalitatīvākās preces, kā arī materiālu drošu iepakošanu un transportēšanu. Tomēr viedokļi par apmierinošu preču kvalitāti ir subjektīvi un Bazaars.lv neuzņemas nekādu atbildību un negarantē, ka preces vienmēr atbildīs Klienta vēlmēm. Ja Klients nav apmierināts ar preces kvalitāti, Klients, saņemot pasūtījumu, var atgriezt konkrēto preci un saņemt pilnu naudas atmaksu par konkrēto preci.
Visu Bazaars.lv tirgoto preču raksturojums ir norādīts katrai precei pievienotajā preces aprakstā.
Pasūtījumus iespējams izņemt Klienta norādītajā laika posmā; ja Klients ierodas vēlāk par norādīto termiņu, pasūtījuma saņemšanas process var aizņemt papildu laiku.
3.Atpakaļatdošanas un atteikuma tiesības
Klientam ir tiesības vienpusēji izmantot atteikuma tiesības 14 dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas, nekavējoties informējot Bazaars.lv par atteikumu. Atteikuma tiesības var izmantot saskaņā ar normatīvajiem aktiem,. Klients ir atbildīgs par šādu pasūtījumu atpakaļatdošanas tiešajām izmaksām.
Klientam ir tiesības atgriezt pasūtītās preces 14 dienu laikā, brīdinot Bazaars,lv menedžeri. Klients sedz ar preču atgriešanu saistītos tiešos izdevumus.
Atgriežot preces veikalā, pārtikas produktiem jābūt oriģinālajā iepakojumā, neatvērtā veidā. Ja Klients nevar izpildīt šīs prasības, Bazaars.lv patur tiesības neatmaksāt naudas summu par atgriezto preci
Ja pēc pasūtījuma saņemšanas Klients ir konstatējis, ka pasūtījumā ir bojātas un/vai nekvalitatīvas preces, Klientam ir jāsazinās ar Bazaars.lv menedžeri, iesniedzot iesniegumu. Ieteicams pievienot bojātās preces fotoattēlu, un menedžeris organizēs naudas atmaksu uz maksājumu kontu, kas tika izmantots pasūtījuma veikšanai. Bazaars.lv patur tiesības pieprasīt klientam atgriezt bojāto preci veikalā.
4.Pasūtījuma atcelšana
Nopietnu apstākļu gadījumā Bazaars.lv var pilnībā vai uz laiku apturēt darbību, iepriekš nebrīdinot Klientu.
Klientam ir tiesības atcelt pasūtījumu. Pēc pasūtījuma veikšanas būs noteikts laiks, kad Klients pats var sistēmā atcelt pasūtījumu. Pēc šī perioda Klientam ir tiesības sazināties ar Bazaars.lv menedžeri un lūgt pasūtījuma atcelšanu. Maksājums tiek atmaksāts Klientam pēc pasūtījuma veikšanas izmantotās metodes.
5. Klientu apkalpošanas centrs
Ja Klientam ir kādi jautājumi par iepirkšanosBazaars.lv , Bazaars.lv aicina Klientus sazināties ar mūsu menedžeri darba laikā, zvanot vai sūtot e-pastu uz šādu kontaktinformāciju:
Bazaars.lv SIA
Darba laiks: Pirmdiena–Piektdiena: 8.00 līdz 17.00
Tālruņa numurs: + 371 29334440
E-pasts: info@bazaars.lv